Zase SEO
Začněme malým slovníčkem pojmů:
Slovník SEO pojmů
Jelikož SEO je poměrně rozsáhlá a složitá problematika a lidé pohybující se v této branži používají často zkratky a pojmy, kterým nemusíte rozumět, nabízíme Vám jednoduchý slovníček pojmů, se kterými se můžete setkat.
SEO – Search Engine Optimization – v překladu optimalizace pro vyhledávače
SEO onsite – postupy a pravidla přímo v kódu a textu stránky přímo ovlivňující kvalitu Vaší internetové stránky (použití nadpisů H1,H2 atd.)
SEO offsite – jsou faktory ovlivňující sílu Vaší stránky z vnějšku, tedy externí odkazy z ostatních domén na Vaše stránky
Copywriting – pravidla pro správné použití textu na stránkách (často podceňováno)
Page Rank – je to faktor udávající síly webu pro vyhledávač Google, nabývá hodnot 1-10
S Rank – je faktor síly webu pro vyhledávač Seznam, nabývá hodnot 1-100 a udává se po desítkách, lze tedy dosáhnout S Rank např. 7 (70/100)
PPC – pay per click – „plať za klik“ – časté označení internetové kampaně, např. Google Adwords nebo Sklik. Znamená to, že platíte za každý klik, tedy příchozího návštěvníka, nikoli za zobrazení
Google Analytic – velmi sofistikovaný nástroj pro sledování nejen návštěvnosti Vaší internetové stránky
Tagy H1,H2.. – jsou nadpisy stránek, ve kterých by se měla zobrazovat Vaše klíčová slova
Keywords – „klíčová slova“ – je to tag, jenž vyhledávači říká, jaké služby, případně produkty, nabízíte, o jaká klíčová slova Vám jde
SEM – Search Engine Marketing – je v podstatě marketing ve vyhledávačích, jedná se hlavně o nákup zpětných odkazů PPC kampaní, jako SKlik a Google Adwords a další
SMO – Social media optimalization – jsou metody pro zvýšení návštěvnosti Vašich stránek pomocí sociálních sítí
SEO keep
Máte-li již internetové stránky, které považujete za funkční a chtěli byste jen vylepšit pozici ve vyhledávačích bez velkých investic, nabízíme Vám balíček služeb SEO keep.
SEO keep je v podstatě aplikace SEO offsite úkonů ovlivňujících pozitivně Vaši pozici ve vyhledávačích. Jedná se se hlavně o link building, což je budování vzájemných kvalitních odkazů s partnerskými weby. Jedná se o mravenčí práci často hraničící s diplomacií, a věřte nám, že sami byste ji dělat nechtěli.
Při aplikaci SEO keep balíčku Vás ručně zaregistrujeme do námi vybraných katalogů a vyhledávačů. Ověříme úspěšný průběh registrace (zpětná kontrola, potvrzení registrace atd.) a napojíme na Vaši prezentaci Google Analytic. V druhé fázi se soustředíme na prolinkování Vaší prezentace s oborově spřízněnými weby. Druhá fáze je běh na dlouhou trať a zpravidla je to otázka několika týdnů až měsíců.
SEO keep požadavky:
- přístup na Vaše FTP
- přístup k Vašemu kódu případně do CMS
Co aplikací SEO keep získáte:
- výrazné vylepšení pozicí ve vyhledávačích
- podrobný přehled o návštěvnostech pomocí Google Analytic
- nové zákazníky