PPC – internetová reklamní kampaň
Nejrozšířenější PPC kampaně jsou u nás jednoznačně Sklik poskytovaný Seznamem a Google Adwords.
Nelze ale opomenout v poslední době rychle rostoucí Facebook CPC kampaně. Facebook dokonce nabízí nejlepší zacílení kampaně na českém trhu! Chcete-li se zaměřit například jen na dívky 15-19, na Facebooku to není problém – což je rozhodně silný argument pro.
PPC – pay per click v překladu „plať za klik“ (uvádí se i CPC – cost per click) nepovídá, že neplatíte za zobrazovaní reklamy, ale za příchozího návštěvníka, který na ni klikl. Ceny se mohou pohybovat řádově od několika až po desítky korun u „težkých slov“ (velká konkurence). Běžná cena se pohybuje cca od 5-9 kč za klik na slovo. Máte – li internetové stránky s kvalitní konverzí, lze snadno spočítat, jestli se vám PPC kampaň vyplatí.
Výhody PPC kampaně
- Můžete se zobrazovat okamžitě na první straně vyhledávače.
- Sami si určujete kolik jste ochotní maximálně utratit za kampaň.
- Platíte pouze za skutečného návštěvníka.
- Přesné zacílení reklamy.
My Vám samozřejmě PPC kampaň navrhneme a optimálně rozložíme mezi Sklik, Adwords a Facebook podle Vašich potřeb a kampaň odladíme, aby za minimum peněz dosáhla maximálního výkonu. Samozřejmě jednotlivé kampaně (sestavy) jednoznačně identifikujeme a napojíme na Google Analytics, abyste přesně věděli, která kampaň (případně slovo) se vám nejvíc vyplatí a kde se tedy vyplatí investovat opakovaně nebo třeba i trvale.
Co nabízíme:
- Návrh kampaně pro Sklik, Google Analytics, Facebook CPC
- Optimalizaci PPC kampaně
- Správu PPC kampaně