Zavřít
Type at least 1 character to search
Zpět nahoru

• test

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

• test

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Konverze na internetu označuje situaci, kdy návštěvník webových stránek vykoná provozovatelem žádanou akci, jež má pro něj zejména obchodní užitek.“ (Wikipedia.org )

Teoretie hezká, ale v praxi nestačí. Máte nový web a chcete, aby na něj chodili nejenom návštěvníci, ale aby se z nich stávali také zákazníci? Nebo naopak provozujete web se slušnou návštěvností, který příliš neprodává? V obou případech vám rádi pomůžeme vytrhnout trn z paty. Nabízíme patnáct let zkušeností a praxí důkladně ověřené postupy, jež vám pomohou zvednout konverzní míru webu, ať už nabízí cokoli. Pod klávesnicí nám prošly stovky projektů. Od jednodušších webů nabízejících lokální služby, až po rozsáhlé e-shopy o tisísích produktů. Každý web má svá specifika, která dokážeme konkrétně analyzovat a sestavit plán na míru. Zkusíme to spolu? Prostudujte naši nabídku služeb a podívejte se na postupy & technologie, jež používáme. Nebo nám rovnou napište.

optimalizace pro vyhledávače

analýza průchodu webem

zlepšení uživatelské zkušenosti

e-mailové připomínky

automatický chat

nastavení analytiky

mapování chování návštěvníka

zachycení odchodu návštěvníka

automatický průvodce webem

zjednodušení procesu nákupu

Při práci používáme řadu obvyklých i výjimečných postupů & technologií. Podívejte se na některé z nich.

Všechny postupy & technologie

Technologie

„Pan Buchta odvedl velmi profesionální práci. Od prvotní analýzy problémů na webu, potíží zákazníka s průchodem procesem objednávky, až po napravení těchto nedostatků a s tím spojeným přivedením nových zákazníků. Konverzní míra našeho e-shopu se za půl roku spolupráce zvýšila téměř na dvojnásobek. Služby Konverze.cz maximálně doporučujeme!

Ludvík Papuča, internetový obchod AKINU

Konverze

Konverze znamená vykonání požadované akce návštěvníkem webu. Požadovanou akcí může být nákup produktů, vyplnění kontaktního formuláře, zadání e-mailu pro příjem newsletteru nebo třeba zavolání na telefonní kontakt. Konverze můžeme rozdělit na tvrdé (objednávka, poptávka) a měkké (newsletter, stažení katalogu nebo ceníku, zavolání na telefon).

Konverzní míra

Konverzní míra je udávána v procentech a jedná se o poměr realizovaných konverzí (nákup, vyplnění formuláře, …) vůči celkovému počtu návštěvníků webu. Pokud měl web například 10 000 návštěvníků za měsíc a 300 návštěvníků provedlo požadovanou konverzní akci, je konverzní míra webu 300 / 10 000 = 0,03. Tedy 3 %.

Návštěník

Návštěvníkem rozumíme jakéhokoli reálného návštěvníka našeho webu, který otevře jakoukoli jeho stránku, případně více stránek a ideálně s webem integraguje (koná různé akce).

Zákazník

Zákazník je návštěvník, který na webu nakoupí nebo provede jinou akci, která vede k uzavření smlouvy / dohody a následně k zisku.

Konverze / konverzní akce

Konverze znamená vykonání požadované akce návštěvníkem webu. Požadovanou akcí může být nákup produktů, vyplnění kontaktního formuláře, zadání e-mailu pro příjem newsletteru nebo třeba zavolání na telefonní kontakt. Konverze můžeme rozdělit na tvrdé (objednávka, poptávka) a měkké (newsletter, stažení katalogu nebo ceníku, zavolání na telefon).

Konverzní míra / konverzní poměr

Konverzní míra je udávána v procentech a jedná se o poměr realizovaných konverzí (nákup, vyplnění formuláře, …) vůči celkovému počtu návštěvníků webu. Pokud měl web například 10 000 návštěvníků za měsíc a 300 návštěvníků provedlo požadovanou konverzní akci, je konverzní míra webu 300 / 10 000 = 0,03. Tedy 3 %.

Měření konverzí

Měření konverzí spočívá v důkladném nastavení analytických nástrojů (nejčastěji Google Analytics) tak, aby správně zachytily a změřily konverzní akci. U některých způsobů propagace (PPC reklama) je možné rovnou snadno zjistit i cenu konverze.

Cena konverze (zkratka CPC – cost per conversion)

Cena konverze říká, na jakou částku vyšla realizace jedné konverze. V případě PPC (Google Ads, Seznam Sklik) kampaní je často uváděna přímo v PPC systému nebo v Google Analytics. Pokud například kampaň za 500 Kč vedla k pěti nákupům (konverzím), je cena za jednu konverzi 100 Kč. U trvalého optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) je měření konverzí složitější, protože většinou neexistuje přímý vztah mezi příchodem návštěvníka a konverzní akcí.

Návštěník

Návštěvníkem rozumíme reálného návštěvníka našeho webu, který otevře jakoukoli jeho stránku, případně více stránek a ideálně s webem integraguje (koná různé akce).

Průměrná konverze

Průměrná konverze je obvyklá procentuální hodnota konverzní míry určitého typu webu. Internetový obchod s elektronikou může mít například průměrnou konverzi 1 %. Obchod se zbožím s širokou fanouškovskou základnou (např. „lovebrand“) může mt průměrnou konverzi 5 %.

Zákazník

Zákazník je návštěvník, který na webu nakoupí nebo provede jinou akci, která vede k uzavření smlouvy / dohody a následně k zisku.