• test
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
• test
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Konverze na internetu označuje situaci, kdy návštěvník webových stránek vykoná provozovatelem žádanou akci, jež má pro něj zejména obchodní užitek.“ (Wikipedia.org )
Teoretie hezká, ale v praxi nestačí. Máte nový web a chcete, aby na něj chodili nejenom návštěvníci, ale aby se z nich stávali také zákazníci? Nebo naopak provozujete web se slušnou návštěvností, který příliš neprodává? V obou případech vám rádi pomůžeme vytrhnout trn z paty. Nabízíme patnáct let zkušeností a praxí důkladně ověřené postupy, jež vám pomohou zvednout konverzní míru webu, ať už nabízí cokoli. Pod klávesnicí nám prošly stovky projektů. Od jednodušších webů nabízejících lokální služby, až po rozsáhlé e-shopy o tisísích produktů. Každý web má svá specifika, která dokážeme konkrétně analyzovat a sestavit plán na míru. Zkusíme to spolu? Prostudujte naši nabídku služeb a podívejte se na postupy & technologie, jež používáme. Nebo nám rovnou napište.
optimalizace pro vyhledávače
analýza průchodu webem
zlepšení uživatelské zkušenosti
e-mailové připomínky
automatický chat
nastavení analytiky
mapování chování návštěvníka
zachycení odchodu návštěvníka
automatický průvodce webem
zjednodušení procesu nákupu
Při práci používáme řadu obvyklých i výjimečných postupů & technologií. Podívejte se na některé z nich.
Všechny postupy & technologie
Technologie
„Pan Buchta odvedl velmi profesionální práci. Od prvotní analýzy problémů na webu, potíží zákazníka s průchodem procesem objednávky, až po napravení těchto nedostatků a s tím spojeným přivedením nových zákazníků. Konverzní míra našeho e-shopu se za půl roku spolupráce zvýšila téměř na dvojnásobek. Služby Konverze.cz maximálně doporučujeme!
Ludvík Papuča, internetový obchod AKINU
Konverze
Konverze znamená vykonání požadované akce návštěvníkem webu. Požadovanou akcí může být nákup produktů, vyplnění kontaktního formuláře, zadání e-mailu pro příjem newsletteru nebo třeba zavolání na telefonní kontakt. Konverze můžeme rozdělit na tvrdé (objednávka, poptávka) a měkké (newsletter, stažení katalogu nebo ceníku, zavolání na telefon).
Konverzní míra
Konverzní míra je udávána v procentech a jedná se o poměr realizovaných konverzí (nákup, vyplnění formuláře, …) vůči celkovému počtu návštěvníků webu. Pokud měl web například 10 000 návštěvníků za měsíc a 300 návštěvníků provedlo požadovanou konverzní akci, je konverzní míra webu 300 / 10 000 = 0,03. Tedy 3 %.
Návštěník
Návštěvníkem rozumíme jakéhokoli reálného návštěvníka našeho webu, který otevře jakoukoli jeho stránku, případně více stránek a ideálně s webem integraguje (koná různé akce).
Zákazník
Zákazník je návštěvník, který na webu nakoupí nebo provede jinou akci, která vede k uzavření smlouvy / dohody a následně k zisku.
Konverze / konverzní akce
Konverze znamená vykonání požadované akce návštěvníkem webu. Požadovanou akcí může být nákup produktů, vyplnění kontaktního formuláře, zadání e-mailu pro příjem newsletteru nebo třeba zavolání na telefonní kontakt. Konverze můžeme rozdělit na tvrdé (objednávka, poptávka) a měkké (newsletter, stažení katalogu nebo ceníku, zavolání na telefon).
Konverzní míra / konverzní poměr
Konverzní míra je udávána v procentech a jedná se o poměr realizovaných konverzí (nákup, vyplnění formuláře, …) vůči celkovému počtu návštěvníků webu. Pokud měl web například 10 000 návštěvníků za měsíc a 300 návštěvníků provedlo požadovanou konverzní akci, je konverzní míra webu 300 / 10 000 = 0,03. Tedy 3 %.
Měření konverzí
Měření konverzí spočívá v důkladném nastavení analytických nástrojů (nejčastěji Google Analytics) tak, aby správně zachytily a změřily konverzní akci. U některých způsobů propagace (PPC reklama) je možné rovnou snadno zjistit i cenu konverze.
Cena konverze (zkratka CPC – cost per conversion)
Cena konverze říká, na jakou částku vyšla realizace jedné konverze. V případě PPC (Google Ads, Seznam Sklik) kampaní je často uváděna přímo v PPC systému nebo v Google Analytics. Pokud například kampaň za 500 Kč vedla k pěti nákupům (konverzím), je cena za jednu konverzi 100 Kč. U trvalého optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) je měření konverzí složitější, protože většinou neexistuje přímý vztah mezi příchodem návštěvníka a konverzní akcí.
Návštěník
Návštěvníkem rozumíme reálného návštěvníka našeho webu, který otevře jakoukoli jeho stránku, případně více stránek a ideálně s webem integraguje (koná různé akce).
Průměrná konverze
Průměrná konverze je obvyklá procentuální hodnota konverzní míry určitého typu webu. Internetový obchod s elektronikou může mít například průměrnou konverzi 1 %. Obchod se zbožím s širokou fanouškovskou základnou (např. „lovebrand“) může mt průměrnou konverzi 5 %.
Zákazník
Zákazník je návštěvník, který na webu nakoupí nebo provede jinou akci, která vede k uzavření smlouvy / dohody a následně k zisku.