Zavřít
Type at least 1 character to search
Zpět nahoru

REZERVAČNÍ SYSTÉM

Provozujete služby kde se zákazníci objednávají na určité časy? Nebo poskytujete ubytování? Popřípadě nabízíte cokoliv kde je možné se objednávat na dny nebo hodiny v týdnu? Doporučujeme rezervační systém pro bookování online. Zapomeňte na zapisování do papírového kalendáře, složitého objednávání přes telefon a běžte zákazníkům naproti. Nechte je objednávat se online, na čas který vidí že je volný a který si v kalendáři vyberou.

Zvyšte prodeje

Díky rezervačnímu systému se vám znásobí prodeje. Online objednání je rychlejší, pohodlnější a dá se jím vyřídit i online platba (nebo jen záloha) předem. Rezervační systém je jednoduše ovladatelný, avšak výkonný. Objednávky lze přijímat v režimu 24/7, což umožňuje vašim zákazníkům sjednávat schůzky, rezervovat ubytování, něco pronajmout, atd., kdykoli během dne i noci.

Systém je pro všechny kteří něco poskytují

  • půjčovny karavanů, dodávek, nářadí …
  • právní poradce, kterým umožňuje plánovat schůzky, poskytovat seznam služeb …
  • sportovce, kterým umožňuje snadno provádět skupinové rezervace tréninků …
  • privátní zdravotnická zařízení, jejichž klientům umožňuje plánovat návštěvy lékaře, nebo vytvářet katalog zdravotních služeb na které se lze objednat …
  • lázeňské areály, kterým umožňuje vypracovávat komplexní online seznam nabízených služeb …
  • opravny / servisy, kterým umožňuje vytvářet seznamy poskytovaných služeb, techniků a jejich dostupnost …
  • salóny krásy / kadeřnictví / holičství, jejichž zákazníkům umožňuje vybrat si konkrétního stylistu, vybrat si službu a rezervovat se s předstihem …
  • seznam je nekonečný.

Řešení na míru

Dle toho co a jak chcete nabízet, vybereme nejvhodnější řešení. Máme několik osvědčených systémů, které nabízí komfort, příjemné uživatelské i administrační rozhraní a v porovnání s jinými systémy vychází mnohem levněji. Umožníme vám využívat nejnovějších technologií, moderního designu a technik ke spokojenosti vašeho zákazníka. Snadno a na patřičné úrovni poskytnete svým klientům možnost provádět rezervace bez nutnosti investic do brandingu či provádění výrazných změn pracovních procesů.

Rezervační systém se automaticky postará o styk se zákazníky, umožní jim vybírat služby i zaměstnance, odbaví platby, rozešle upomínky pro zákazníky i zaměstnance v případě zrušených schůzek. Dovoluje vám věnovat se své hlavní činnosti, aniž byste museli neustále přerušovat svou práci zapisováním schůzek. Zbavuje vás závislosti na odbavování hovorů s dotazy na volné termíny.

Školení není třeba

Zaměřujeme se na poskytnutí maximální jednoduchosti a pohodlí pro koncové uživatele. Většina činností probíhá intuitivně a nevyžaduje více než 2 – 3 kliknutí. Pokud budete potřebovat poradit, pochopitelně jsme tu my, kteří vám vždy rádi pomůžeme. Nicméně administrace je podobně jednoduchá a intuitivní. Ke zvládnutí systému nepotřebujete žádné zdlouhavé školení, vše vysvětlíme během jednoho setkání.

Zde najdete další podrobnosti
  • Většina systémů které nabízíme, má v administraci stránku, která shrnuje všechny klíčové informace nutné pro provoz firmy v podobě widgetů, grafů a tabulek umožňujících přehlednou statistiku a kontrolu v řádu sekund.
  • Jednou z front-endových funkcí je klasický rezervační proces, implementovaný se zaměřením na hladké UX ve stylu jednostránkových aplikací. Zákazníci mohou rychle vybírat služby, zaměstnance, umístění, datum a čas a podrobnosti platby a měnit libovolné nastavení, aniž by danou stránku opustili.
  • Správci a zaměstnanci mohou jednotlivé schůzky sledovat v dynamickém zobrazení kalendáře. Kalendář může zobrazovat jednotlivé události v měsíčních, týdenních či denních časových intervalech. Filtraci je možno vykonávat pro jednotlivé zaměstnance, místa, služby nebo kategorie služeb.
  • Máte možnost poskytovat uživatelům rozhraní k vyhledávání, se službami a časovými intervaly navrženými na základě vyhledávání, například preferovaným datem, časovým rozsahem, službou nebo kategorií služeb.
  • Máte k dispozici na míru upravitelný design. Můžete mít minimalistické uživatelské rozhraní v několika barevných variantách, které lze upravovat, aby odpovídalo vašemu tématu a značce firmy.
  • Podpora většího počtu zaměstnanců. Systém je pro jednotlivce nebo celý 20ti členný tým pracující ve směnovém režimu.
  • Můžete přidávat libovolný počet služeb, seřazujte je do různých kategorií, nastavujte před a po každé službě dobu trvání i buffer, doplňky služeb aj.
  • Integrace s kalendáři a poskytovateli plateb je snadná. Synchronizujte rezervace s Google kalendářem, přijímejte platby prostřednictvím systémů PayPal nebo Stripe, využijte WooCommerce instalace.
  • Rezervační systém disponuje velmi bohatou sadou nástrojů: panel (dashboard) se satistickými údaji a výkonnostními ukazateli, zobrazení kalendáře, řízení schůzek, zaměstnanců, služeb a lokalit a jiné stránky.
  • Mějte své rezervace pod kontrolou. Pořiďte si jednoduchý, ale výkonný rezervační systém k akceptaci online rezervací a plateb na vašich stránkách WordPressu.
Ukázka jak to může vypadat

/Hodnocení

Co říkají uživatelé rezervačního systému?

Skvělí poměr cena vs. výkon

Asi největším plusem je, že neplatíte provize za každou objednávku, rezervaci, atd. Jednou ročně uhradíte aktualizace a tím to končí. Dalším z přínosů je profesionální vzhled tohoto systému.

Mojimír V.

Efektivní

Můžete klidně vyhodit všechny papíry s poznámkami bez obav ze ztráty potřebných informací. Máme od MFÁčka všechno na jednom místě a dokonale uspořádané.

Karel J.

Skvělé

Rezervační systém od MFÁčka, jsme si pořídili pro webové stránky malého, právě založeného kadeřnictví. Neuvěřitelné zefektivnění celého procesu rezervace nejde ani popsat. Litujeme jen toho, že jsme to neudělali dříve.

Jarka T.

/Kolik to stojí

Ceník a objednávka

 

Cenu nelze stanovit paušálně, každá služba se dá rezervovat různým způsobem a vyžaduje individuální přístup.

  1. Někdo pronajímá jednu položku, pro příklad uvedu že pronajímáte jeden karavan a nemáte online platbu zálohy, cena rezervačního systému by stála 8.600,-.
  2. A druhý příklad, máte fitcentrum a nabízíte pět lekcí, kdy každou může obsloužit jeden ze tří trenérů. Cena rezervačního systému by byla cca 38.000,-.
  3. A do třetice, máte zubní ordinaci a nabízíte preventivní prohlídky, dentální hygienu, atd.. Můžete si vybrat čas v půlhodinových intervalech. Cena rezervačního systému by byla cca 27.000,-.

V případě že si někde rezervační systém pronajmete, budete platit za nastavení a pak měsíční paušální poplatek, plus možná provize za platby přes systém. U našeho řešení platíte pouze roční aktualizace (pokud je chcete), neplatíte za pronájem, neplatíte provize. Investice do vlastního řešení se tak vrátí během prvních měsíců.

Jaké služby poskytujete?
Co by měl rezervační systém umět rezervovat?
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Položky a zaměstnanci
Kolik položek nabízíte a mohu si vybrat kdo mi je poskytne?
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Můžete doplnit
Zde můžete službu popsat
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!
Políčko je vyžadováno!

/Mohlo by vás zajímat

Podívejte se na další položky z naší nabídky …