Provozujete služby kde se zákazníci objednávají na určité časy? Nebo poskytujete ubytování? Popřípadě nabízíte cokoliv kde je možné se objednávat na dny nebo hodiny v týdnu? Doporučujeme rezervační systém pro bookování online. Zapomeňte na zapisování do papírového kalendáře, složitého objednávání přes telefon a běžte zákazníkům naproti. Nechte je objednávat se online, na čas který vidí že je volný a který si v kalendáři vyberou.
Zvyšte prodeje
Díky rezervačnímu systému se vám znásobí prodeje. Online objednání je rychlejší, pohodlnější a dá se jím vyřídit i online platba (nebo jen záloha) předem. Rezervační systém je jednoduše ovladatelný, avšak výkonný. Objednávky lze přijímat v režimu 24/7, což umožňuje vašim zákazníkům sjednávat schůzky, rezervovat ubytování, něco pronajmout, atd., kdykoli během dne i noci.
Systém je pro všechny kteří něco poskytují
- půjčovny karavanů, dodávek, nářadí …
- právní poradce, kterým umožňuje plánovat schůzky, poskytovat seznam služeb …
- sportovce, kterým umožňuje snadno provádět skupinové rezervace tréninků …
- privátní zdravotnická zařízení, jejichž klientům umožňuje plánovat návštěvy lékaře, nebo vytvářet katalog zdravotních služeb na které se lze objednat …
- lázeňské areály, kterým umožňuje vypracovávat komplexní online seznam nabízených služeb …
- opravny / servisy, kterým umožňuje vytvářet seznamy poskytovaných služeb, techniků a jejich dostupnost …
- salóny krásy / kadeřnictví / holičství, jejichž zákazníkům umožňuje vybrat si konkrétního stylistu, vybrat si službu a rezervovat se s předstihem …
- seznam je nekonečný.
Řešení na míru
Dle toho co a jak chcete nabízet, vybereme nejvhodnější řešení. Máme několik osvědčených systémů, které nabízí komfort, příjemné uživatelské i administrační rozhraní a v porovnání s jinými systémy vychází mnohem levněji. Umožníme vám využívat nejnovějších technologií, moderního designu a technik ke spokojenosti vašeho zákazníka. Snadno a na patřičné úrovni poskytnete svým klientům možnost provádět rezervace bez nutnosti investic do brandingu či provádění výrazných změn pracovních procesů.
Rezervační systém se automaticky postará o styk se zákazníky, umožní jim vybírat služby i zaměstnance, odbaví platby, rozešle upomínky pro zákazníky i zaměstnance v případě zrušených schůzek. Dovoluje vám věnovat se své hlavní činnosti, aniž byste museli neustále přerušovat svou práci zapisováním schůzek. Zbavuje vás závislosti na odbavování hovorů s dotazy na volné termíny.
Školení není třeba
Zaměřujeme se na poskytnutí maximální jednoduchosti a pohodlí pro koncové uživatele. Většina činností probíhá intuitivně a nevyžaduje více než 2 – 3 kliknutí. Pokud budete potřebovat poradit, pochopitelně jsme tu my, kteří vám vždy rádi pomůžeme. Nicméně administrace je podobně jednoduchá a intuitivní. Ke zvládnutí systému nepotřebujete žádné zdlouhavé školení, vše vysvětlíme během jednoho setkání.
Zde najdete další podrobnosti
- Většina systémů které nabízíme, má v administraci stránku, která shrnuje všechny klíčové informace nutné pro provoz firmy v podobě widgetů, grafů a tabulek umožňujících přehlednou statistiku a kontrolu v řádu sekund.
- Jednou z front-endových funkcí je klasický rezervační proces, implementovaný se zaměřením na hladké UX ve stylu jednostránkových aplikací. Zákazníci mohou rychle vybírat služby, zaměstnance, umístění, datum a čas a podrobnosti platby a měnit libovolné nastavení, aniž by danou stránku opustili.
- Správci a zaměstnanci mohou jednotlivé schůzky sledovat v dynamickém zobrazení kalendáře. Kalendář může zobrazovat jednotlivé události v měsíčních, týdenních či denních časových intervalech. Filtraci je možno vykonávat pro jednotlivé zaměstnance, místa, služby nebo kategorie služeb.
- Máte možnost poskytovat uživatelům rozhraní k vyhledávání, se službami a časovými intervaly navrženými na základě vyhledávání, například preferovaným datem, časovým rozsahem, službou nebo kategorií služeb.
- Máte k dispozici na míru upravitelný design. Můžete mít minimalistické uživatelské rozhraní v několika barevných variantách, které lze upravovat, aby odpovídalo vašemu tématu a značce firmy.
- Podpora většího počtu zaměstnanců. Systém je pro jednotlivce nebo celý 20ti členný tým pracující ve směnovém režimu.
- Můžete přidávat libovolný počet služeb, seřazujte je do různých kategorií, nastavujte před a po každé službě dobu trvání i buffer, doplňky služeb aj.
- Integrace s kalendáři a poskytovateli plateb je snadná. Synchronizujte rezervace s Google kalendářem, přijímejte platby prostřednictvím systémů PayPal nebo Stripe, využijte WooCommerce instalace.
- Rezervační systém disponuje velmi bohatou sadou nástrojů: panel (dashboard) se satistickými údaji a výkonnostními ukazateli, zobrazení kalendáře, řízení schůzek, zaměstnanců, služeb a lokalit a jiné stránky.
- Mějte své rezervace pod kontrolou. Pořiďte si jednoduchý, ale výkonný rezervační systém k akceptaci online rezervací a plateb na vašich stránkách WordPressu.
Ukázka jak to může vypadat
/Hodnocení
Co říkají uživatelé rezervačního systému?
/Kolik to stojí
Ceník a objednávka
Cenu nelze stanovit paušálně, každá služba se dá rezervovat různým způsobem a vyžaduje individuální přístup.
- Někdo pronajímá jednu položku, pro příklad uvedu že pronajímáte jeden karavan a nemáte online platbu zálohy, cena rezervačního systému by stála 8.600,-.
- A druhý příklad, máte fitcentrum a nabízíte pět lekcí, kdy každou může obsloužit jeden ze tří trenérů. Cena rezervačního systému by byla cca 38.000,-.
- A do třetice, máte zubní ordinaci a nabízíte preventivní prohlídky, dentální hygienu, atd.. Můžete si vybrat čas v půlhodinových intervalech. Cena rezervačního systému by byla cca 27.000,-.
V případě že si někde rezervační systém pronajmete, budete platit za nastavení a pak měsíční paušální poplatek, plus možná provize za platby přes systém. U našeho řešení platíte pouze roční aktualizace (pokud je chcete), neplatíte za pronájem, neplatíte provize. Investice do vlastního řešení se tak vrátí během prvních měsíců.
/Mohlo by vás zajímat