Nabízíme výkonné a komplexní řešení pro efektivní interakce se zákazníky. Jde o implementaci chatu (chatboxu) na váš web nebo eshop, popřípadě propojení s aplikacemi jako jsou Messenger (Facebook), Salesforce, Zapier, Integromat, Mailchimp, Hubspot, atd.. V součtu jde o více jak 1500 možností integrace. Umíme vytvořit online chat, prostřednictvím kterého bude mít možnost komunikovat s návštěvníky webu live, živě. Nabízíme i vytvoření takzvaného chatbota, který komunikuje automaticky, ale máte možnost kdykoliv komunikaci převzít osobně.
Jistě to znáte z jiných webů, v pravém dolním rohu na vás vyskočí bublina, „Dobrý den, jak vám mohu pomoci?“. Studie ukazují, že komunikace po chatu je pro návštěvníky přirozená, že chat zvyšuje tržby a že díky používání chatboxu, budujete se zákazníky dlouhodobý vztah. Pokud máte na webu v kontaktech fotky reálných lidí, zvýší se pravděpodobnost o interakce ze strany návštěvníka o desítky procent. Podobná, vyšší čísla nabízí chat. Kdybych to zjednodušil na to nejzákladnější, chat je velice úspěšný marketingový kanál.
Můžeme vám vše implementovat a nastavit, popřípadě můžeme dát přístup do aplikace, kde si vše nastavíte samy. Cena je v závislosti na počtu operátorů (administrátorů kteří budou mít přístup k chatu), nebo počtu komunikujících (měsíčně). Každopádně když naši nabídku porovnáte s jinými, matematika hraje v náš prospěch (a to tak že hodně).
Online chat, Web chat,
Live chat, Chatbox … prostě chat
Několik pojmenování pro stejnou funkci, pro komunikaci s návštěvníkem vašeho webu / e-shopu. V případě podstatného jména jde o povídání, rozhovor, pokec, pohovor, atd. Pokud jde o sloveso, pak povídat, klábosit, bavit se … Tohle všechno může znamenat chat, online chat, web chat, live chat, chatbox, chatbot, atd.. Už jsme si řekli, že online komunikace je pro návštěvníka webu přirozená a díky live chatu budujete se zákazníkem vztah. Díky okamžité reakci na jejich dotazy, zúročíte vynaložené úsilí věnované jejich přivedení k vám na web a zvýšíte konverze. Máte větší pravděpodobnost že nakoupí, objednají si služby, že se budou vracet, popřípadě že si vás zapamatují. Podívejte se kdo dnes online chat používá: V Česku jsou to například – Axa Assistance, Kiwi.com, Rekola, Škoda auto, Růžový slon, CZC.CZ, atd. Ve světě jsou to pak značky jako Sephora, Johnnie Walker, H&M, Starbucks, BBC, CNN, Unicef, NBA, Kia, Ford, UPS, HP, Microsoft … Jde o velké i menší hráče a všichni vědí proč chat používají, pokud ho ještě nemáte, neměli byste váhat.
Chatbot
I tak se dá chat pojmenovat. Rozdíl je v tom, že jde o polo nebo zcela automatizované chatování. Wikipedie říká, že jde o počítačový program určený k automatizované komunikaci s lidmi. Ano, jde to i automatizovaně. Například se chatovací okno po určené době automaticky otevře, automaticky přivítá návštěvníka, může mu dát na výběr z několika možností a dle jeho výběru dále navigovat. Jde o komplexní proces a lze mu věnovat celou marketingovou kampaň (Udělat analýzu, vytvořit strategie a jejich cíle, navrhnout strukturu a ve finále vyhodnotit.). Kampaně založené na chatbotu úspěšně (rozumějte s velkým profitem) spustil obchod Notino, Feedo, Rohlík.cz …
Botstar
Online chat, Web chat, Live chat, nebo Chatbot, říkejte tomu jak chcete, víme o co jde, nabízíme prostřednictvím aplikace BotStar. Více informací najdete přímo na stránce botstar.com.
Shrnutí
Pokud bych to měl zkrátit na základní informace, tak asi takto: A pokud budete odpovídat na stejné tři otázky znovu a znovu, budete produktivní asi jako když žádáte své děti, aby byly chvilku v klidu. Abyste ušetřili čas promarněný zodpovídáním stále se opakujících otázek, potřebujete snadno použitelný chatbox, který se postará o základní dotazy, ale s možností škálování pro specifické konverzace v daném odvětví.
Nabízíme chatbox který:
- Snadno přizpůsobíte vašim obchodním potřebám pomocí intuitivního navrhování vizuálních struktur otázek a možných odpovědí.
- Má možnost začlenit bohaté funkce kódování, HTTP volání a integrace na více platformách, včetně Facebook Messengeru.
- Nabízí jednoduché vytváření chatovacích robotů s bohatými funkcemi, zvládající složité konverzace.
- Disponuje možností kdykoliv, nebo automaticky po bodu který určíte, přepnout z automatu na živý chat.
- Usnadňuje vývoj a zdokonalování systému pro řešení dotazů a generování zákazníků.
Během konverzace v chatbotu, můžete přidávat obrázky, videa a další s jednoduchou funkcí přetahování. Máte na výběr ze čtyř způsobů zobrazení chatboxu: vložením kamkoliv do obsahu, vyskakovací okno, vstupní stránka nebo klasický live chat v celoobrazovkovém režimu. Chatbot má vícejazyčnou podporu až 170 jazyků v základu, což je nezbytné pro společnosti s mezinárodními zákazníky. Máte možnost chatbot obrendovat (dát na něj vlastní logo,obrázek, fotku …).
Někdy se říká „Víc zákazníků, víc problémů“. Čím je vaše podnikání úspěšnější, tím těžší je držet krok se všemi svými současnými i budoucími klienty. Použijte-li chatbox, nebo chatbota, můžete ušetřit spoustu času a ještě na tom vydělat.
Ukázka jak to může vypadat
Kdo dnes chatbox používá už jsem napsal a teď se vás zeptám, proč myslíte že ho používají? Proč investovali do aplikace a do lidí kteří chat obsluhují? Jen tak? Protože je to trendy? Protože zvyšuje konverze, tedy zisk, jinak by to nikdo nedělal. O peníze jde až v první řadě:-) A co vy? Chcete zvýšit tržby?
/Hodnocení
Co říkají uživatelé pluginu?
/Kolik to stojí
Ceník a objednávka
Když se podíváte do ceníku na webu aplikace, https://botstar.com/pricing/ zjistíte, že nejlevnější varianta stojí 375,- při platbě měsíčně. My nabízíme cenu 355,-. Při platbě na rok je to 4500,-, versus našich 2870,-, to je úspora 1630,- ročně. Plus, poskytovatel aplikace nenabízí pomoc s nastavením.
/Mohlo by vás zajímat